Η υποβολή των αιτησεων στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr παρατείνετε έως και τη Δευτέρα 20.12.2021.
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 156445/Ζ1/2.12.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διαβιβάστηκαν οι ονομαστικοί πίνακες των αιτούντων μετεγγραφή/μετακίνηση ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, καθώς και οδηγίες σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών των επιτυχόντων μετεγγραφή/μετακίνηση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, με την επιφύλαξη του ελέγχου των δικαιολογητικών, τα οποία οι αιτούντες δεσμεύτηκαν στην αίτησή τους να προσκομίσουν, προκειμένου να ελεγχθούν στα Τμήματα υποδοχής.
Επιπλέον, από την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου έως και τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου, οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:
- Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
- Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
- Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )
- Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου
Η εν λόγω διαδικασία θα υλοποιηθεί μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής.
Ως εκ τούτου, από 08-12-2021 έως 20-12-2021 οι επιτυχόντες μετεγγραφή/ μετακίνηση θα πρέπει να αποστείλουν σε ηλεκτρονική μορφή (αρχείο pdf) στο email tourismsecr@upatras.gr τα απαιτούμενα δικαιολογητικά βάσει των μοριοδοτούμενων κριτηρίων που δήλωσαν στην ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που πρέπει να αποσταλούν είναι:
- Εκτύπωση της οριστικοποιημένης ηλεκτρονικής αίτησης μετεγγραφής που φέρει αριθμό πρωτοκόλλου.
- Τα κατά περίπτωση δικαιολογητικά που προκύπτουν από την κατηγορία ένταξης του αιτούντος της μετεγγραφής και αναφέρονται αναλυτικά στην υποβληθείσα αίτηση.
Από την Γραμματεία του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού