Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού

25

Σεπ 20

Μεταφορά θέσεων φοίτησης στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας

Οι φοιτητές των Α.Ε.Ι., οι οποίοι είναι μόνιμα υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας, δικαιούνται να μεταφέρουν, κατά τις κείμενες διατάξεις, τη θέση φοίτησής τους σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου, εφόσον είναι φοιτητές Πανεπιστημίου και σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Τ.Ε.Ι., εφόσον είναι φοιτητές Τ.Ε.Ι., που εδρεύει στην πόλη όπου υπηρετούν. Σε περίπτωση που δεν υφίσταται αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Α.Ε.Ι. στον τόπο αυτό, οι ανωτέρω δύνανται να μεταφέρουν τη θέση φοίτησής τους στο πλησιέστερο Α.Ε.Ι. της πόλης όπου υπηρετούν.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν αίτηση για τη μεταφορά της θέσης φοίτησης από την 15η Σεπτεμβρίου έως και την 15η Οκτωβρίου εκάστου έτους, στη Σχολή ή στο Τμήμα του ΑΕΙ υποδοχής.

Υπουργική Απόφαση: 143458/Ζ1/14.9.2015 (ΦΕΚ 2011/16.9.2015, τ. Β΄)

24

Σεπ 20

Υποδοχή πρωτοετών στη Βιβλιοθήκη

Η ΒΚΠ οργανώνει -ψηφιακά- τέσσερις υποδοχές πρωτοετών φοιτητών στις οποίες θα παρουσιαστεί -σύντομα και περιεκτικά- ο τρόπος λειτουργίας της.

Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν ο τρόπος έκδοσης κάρτας μέλους, ο κανονισμός για την κυκλοφορία υλικού, οι συλλογές της Βιβλιοθήκης και η ειδική λειτουργία της σε συνθήκες κορωνοϊού.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν ερωτήσεις, ενώ θα υπάρξει κλήρωση για ένα back-pack μεταφοράς Η/Υ δώρο.

Οι ψηφιακές υποδοχές θα γίνουν στην πλατφόρμα Skype for Business που χρησιμοποιείται ήδη από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης τις ακόλουθες ημερομηνίες και ώρες:

  • 9 Οκτωβρίου, 12.00-12.30
  • 16 Οκτωβρίου, 10.00-10.30
  • 23 Οκτωβρίου, 12.00-12.30
  • 30 Οκτωβρίου, 10.00-10.30

Οι οδηγοί χρήσης του συστήματος για όσους παρακολουθήσουν κάποια από τις υποδοχές αυτές διατίθενται από τον δικτυακό τόπο

https://sfb.sites.upnet.gr/stu-attendee/

Τέλος, το προσωπικό της ΒΚΠ είναι διαθέσιμο για ενημερώσεις πρωτοετών φοιτητών που θα διοργανώσουν με οποιονδήποτε τρόπο τα Τμήματα.

Οι συντονιστές των ενημερώσεων αυτών μπορούν να επικοινωνούν με το προσωπικό, κ. Αγγελική Γιαννοπούλου (2610 969615) και κ. Αλεξάνδρα Γούδη (2610 969630).

Η εγγραφή σε κάθε μια από τις παρακάτω ψηφιακές υποδοχές γίνεται μέσω της φόρμας https://library.upatras.gr/news/studentsguidance

Η εγγραφή είναι προαιρετική και θα εξυπηρετήσει τον καλύτερο προγραμματισμό των υποδοχών, αλλά και την κλήρωση για το δώρο της τσάντας. Το back-pack είναι ευγενική προσφορά της ΙΕΕΕ.

23

Σεπ 20

Εγγραφές σε Πανεπιστήμια των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε. θα πραγματοποιηθούν από

23 Σεπτεμβρίου μέχρι και 30 Σεπτεμβρίου 2020

Στις ίδιες ημερομηνίες εγγράφονται:

1. Οι εισακτέοι με την ως άνω κατηγορία ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 που δεν είχαν αποκτήσει τη βεβαίωση ελληνομάθειας, μπορούν να εγγραφούν μέσα στην προθεσμία εγγραφής των νεοεισαγόμενων φοιτητών με την οικεία ειδική κατηγορία, εφόσον προηγουμένως έχουν αποκτήσει τη βεβαίωση αυτή. Σε αντίθετη περίπτωση ο εισαγόμενος χάνει το δικαίωμα εγγραφής του._

2. Οι εισαγόμενοι της ειδικής κατηγορίας της παρ. 4Β1, του άρθρου 1 της με αρ.πρωτ. Φ.151/82115/Α5 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1873 Β’ 2017), προηγούμενων ετών,  άρρενες, απόφοιτοι Λυκείων της Κυπριακής Δημοκρατίας  που υπηρετούσαν τη θητεία τους στην Κύπρο και έχουν απολυθεί από τις τάξεις του στρατού, ύστερα από σχετική βεβαίωση της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Για την εγγραφή τους οι επιτυχόντες ή το νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, καταθέτουν στη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος τα δικαιολογητικά τα οποία μπορούν να πληροφορηθούν είτε από τις Γραμματείες των Σχολών / Τμημάτων είτε από την αναλυτική εγκύκλιο εγγραφών με αρ. πρωτ. Φ.152/126892/Α5/23-09-2020 (ΑΔΑ: 6ΜΟ546ΜΤΛΗ-ΞΧ1) και η οποία αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου (www.minedu.gov.gr – ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ- ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ-ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ).

H σχετική εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Φ.152/126892/Α5/23.9.2020.

23

Σεπ 20

Εθνικό πρόγραμμα υποτροφιών της Σλοβακίας

Στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Υποτροφιών της κυβέρνησης της Σλοβακίας με στόχο την κινητικότητα των φοιτητών σε διεθνές επίπεδο, ανακοινώνεται πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για σπουδές σε πανεπιστήμια της Σλοβακίας, για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020/2021.
Οι υποτροφίες αφορούν προπτυχιακούς φοιτητές, μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθηγητές Πανεπιστημίων, ερευνητές και καλλιτέχνες οι οποίοι επιθυμούν τη διαμονή τους σε σλοβακικά πανεπιστήμια και σλοβακικά ερευνητικά ιδρύματα.
Πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις συνθήκες των υποτροφιών καθώς και υποβολή αιτήσεων ηλεκτρονικά, στην ιστοσελίδα www.scholarships.sk.
Καταληκτική προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι η 31η Οκτωβρίου 2020.

Επισυναπτόμενα έντυπα/αρχεία

23

Σεπ 20

Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ξεκινά η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2020 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από σήμερα,

Τρίτη 22 έως και Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020.

Για πρώτη φορά φέτος, το Υπουργείο προσφέρει τη δυνατότητα η εγγραφή των επιτυχόντων να γίνει συνολικά ηλεκτρονικά μέσω πιστοποίησης του αριθμού κινητού τηλεφώνου τους που πραγματοποιείται στο  πλαίσιο του Πληροφοριακού Συστήματος των Ηλεκτρονικών Εγγραφών.

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται μέσω του συστήματος της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς να  απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις  Γραμματείες των Σχολών και των Τμημάτων επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους.

Η διαδικασία εγγραφής θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση

https://eregister.it.minedu.gov.gr,

εισάγοντας  τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία από σήμερα, Τρίτη 22  Σεπτεμβρίου.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά τους κωδικούς πρόσβασης, ενώ μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους, καθώς και συνοπτικές οδηγίες σε κάθε βήμα.

Μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους αναζητώντας αρχικά το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο), στο οποίο εντάχθηκε το οικείο Τμήμα και εν συνεχεία το (σε μεταβατική ακαδημαϊκή λειτουργία) Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν. Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα, με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια  στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργία τους.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό τους Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Επιπλέον, οι επιτυχόντες θα βλέπουν τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου που συμπλήρωσαν στο Μηχανογραφικό Δελτίο τους και θα είναι σε θέση να το διορθώσουν αν δε βρίσκεται πλέον σε ισχύ.

Κατά τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Εγγραφής οι επιτυχόντες είναι απαραίτητο να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, τα οποία επιβεβαιώνονται μέσω σχετικών μηχανισμώντης ηλεκτρονικής εφαρμογής. Επισημαίνεται ότι η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικήκαθώς Οι Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν σε περαιτέρω διαδικασίες.

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων καθορίζεται και πραγματοποιείται από τα αρμόδια Υπουργεία.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται επίσης ότι η εγγραφή των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, πραγματοποιείται μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής και κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλαδή από 22  έως και 29 Σεπτεμβρίου 2020,Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους, οι εισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, οφείλουν στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής (22 έως 29/09/2020) να αποστείλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους  τη σχετική βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή  Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής τότε πρέπει να αποστείλουν ή καταθέσουν αυτοπροσώπως, όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών.

23

Σεπ 20

Εγγραφές των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε. θα γίνουν από την

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου μέχρι και την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Η αναλυτική εγκύκλιος εγγραφών θα ανακοινωθεί στο προσεχές διάστημα και θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

20

Σεπ 20

Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων (πρώην ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας): Ανακοίνωση για την Εξέταση στη Γαλλική Γλώσσα

Σας γνωρίζουμε ότι οι εξετάσεις για το μάθημα της Γαλλικής γλώσσας και ορολογίας θα γίνει το Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 και στις ώρες 11:00’ – 13:00’, για όλα τα επίπεδα και τις κατευθύνσεις, καθώς και για τους επί πτυχίω φοιτητές (εμβόλιμη).
Για το σκοπό αυτό παρακαλώ ενημερώσετε με κάθε πρόσφορο μέσο τους
ενδιαφερόμενους φοιτητές σας, οι οποίοι μπορούν για περισσότερες πληροφορίες να απευθύνονται στον Διδάσκοντα του μαθήματος Ανδρέα Βελισσάριο στο μαίηλ avelissa@upatras.gr.

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στην εξέταση αποστέλλοντας μαίηλ-δήλωση συμμετοχής, σημειώνοντας το ονοματεπώνυμό τους, το τμήμα τους, το εξάμηνο φοίτησης, τον αριθμό μητρώου τους καθώς και το επίπεδο στο οποίο θα εξεταστούν (Γαλλικά Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, IV).
Επειδή η εξέταση θα γίνει διαδικτυακά, καλούνται οι υποψήφιοι να εξεταστούν να αποστέλλουν το μαίηλ τους στον διδάσκοντα προκειμένου να ενημερωθούν για το link του sfb όπου θα γίνει η εξέταση.

17

Σεπ 20

Αναστολή Λειτουργίας του Πανεπιστημίου Πατρών την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών, μετά τη σύμφωνη γνώμη της Συγκλήτου, εν όψει των επικείμενων επικίνδυνων καιρικών φαινομένων και για λόγους πρόληψης, αναστέλλει αύριο, Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020, τη λειτουργία του Ιδρύματος και της δια ζώσης εξεταστικής διαδικασίας, για όποια μαθήματα έχει αυτή προγραμματιστεί, (με εξαίρεση τις εξ αποστάσεως εξετάσεις).

16

Σεπ 20

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ): Ανανέωση εγγραφής χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020-2021

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Παρακαλούνται οι φοιτητές του Τμήματος από  σήμερα 1η  Σεπτεμβρίου 2020  έως 31η  Οκτωβρίου 2020 να ανανεώσουν την εγγραφή τους για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας στη διεύθυνση https://progress.upatras.gr.

Προσοχή

  • Η ανανέωση εξαμήνου είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη οποιουδήποτε πιστοποιητικού σπουδών από τη Γραμματεία.
  • Θα βγει νεότερη ανακοίνωση για τη δήλωση μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα στην ανανέωση εγγραφής  οι φοιτητές επικοινωνούν στο itdesk@upatras.gr με το e-mail που τους έχει δοθεί από το Πανεπιστήμιο.

                                                                                                Από τη Γραμματεία

15

Σεπ 20

Στέγαση φοιτητών/τριών ακαδ. έτους 2020-2021 – Διαδικασία υποβολής αιτήσεων στέγασης

Γίνεται γνωστό στους φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες ή σε μισθωμένες κλίνες, ότι θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά  την αίτηση και  τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη διεύθυνση:

https://stegasi.upatras.gr

Οι πρωτοετείς φοιτητές που δεν διαθέτουν ακόμα ενεργό λογαριασμό για τις ψηφιακές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών θα προβαίνουν σε ταυτοποίηση μέσω κινητού τηλεφώνου προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση.

Αφού τους αποδοθούν τα στοιχεία του λογαριασμού από τις Γραμματείες  και μέχρι την καταληκτική  ημερομηνία λήξης των Αιτήσεων, υποχρεούνται να εισέλθουν εκ νέου στην πλατφόρμα Αιτήσεων στέγασης ως πρωτοετείς,  με διασταύρωση των προσωρινών στοιχείων και των στοιχείων Λογαριασμού Ψηφιακών Υπηρεσιών. Η συμπλήρωση των στοιχείων Λογαριασμού Ψηφιακών Υπηρεσιών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αξιολόγηση των αιτήσεων τους.

Για τους πρωτοετείς και τις λοιπές κατηγορίες, η υποβολή της αίτησης εισδοχής και των δικαιολογητικών γίνεται μέσα στις προθεσμίες εγγραφής τους στις αντίστοιχες  Σχολές που ανακοινώνει το Υπουργείο Παιδείας.

Οι αιτήσεις εισδοχής  των φοιτητών παλαιοτέρων ετών θα πρέπει να υποβληθούν κατ εξαίρεση, το αργότερο μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.

Οι φοιτητές/φοιτήτριες θα πρέπει να υποβάλλουν όλα τα δικαιολογητικά, το κάθε ένα ξεχωριστά, ψηφιοποιημένα σε μορφή pdf (max 2ΜΒ το κάθε έγγραφο) , καταχωρώντας στο ηλεκτρονικό σύστημα κατά την συμπλήρωση της αίτησης.

Επίσης, μέσω του ιδίου link θα μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της αξιολόγησης  της  αίτησής τους.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά. Δεν απαιτείται η προσκόμιση  της αίτησης και των  δικαιολογητικών σε έντυπη μορφή,  παρά μόνο εάν  ζητηθεί.

Για περισσότερες πληροφορίες και για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη διεύθυνση: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΣΤΙΩΝ

Πληροφορίες θα δίνονται τηλεφωνικά ή μέσω email όπως παρακάτω:

:: Οι φοιτητές των Τμημάτων της Πάτρας (Πανεπιστημιούπολη Ρίου) στη Φοιτητική Εστία Πάτρας (Πανεπιστημιούπολη Ρίου, κα Τζουραμάνη Θεώνη , τηλ 2610992359-62 , email: info@fep.gr)

:: Οι φοιτητές των Τμημάτων του Αγρινίου στο γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας    (Γ. Σεφέρη 2, Β’ κτίριο, κα Μαρία Στεργίου, τηλ. 2641074169, email: mstergiou@upatras.gr)

:: Οι φοιτητές των Τμημάτων που εδρεύουν στο Κουκούλι Πατρών και στις πόλεις Αιγίου, Αμαλιάδος και Πύργου, στο Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας (κα Αθηνά Τάτση,τηλ.2610369-013, email: tatsi@upatras.gr).

:: Οι φοιτητές των Τμημάτων που εδρεύουν στη  πόλη του  Μεσολογγίου, στο Τμήμα Υπηρεσιών Φοιτητικής Μέριμνας (κ. Σαλάπα Αλέξιο, τηλ. 2631058257, email: asalapas@upatras.gr).

1 2 3 12